>caıllou

>

caıllou nun gösterimini kaçırmıştık biletler bitmişti dün akşam bi kolejin tiyatro salonunda sergilendiğini duyduk hemen kreş vasıtasıyla bileti kaptık yoksa çok vicdan azabı duyacaktım aslında ali efe tiyatro sevmiyor annesi tam bir tiyatro aşığı sevsin diye götürmediğim tiyatro vermediğim rüşvet kalmadı ama sinema delisi aslında bende çok faydalı bulmuyorum caıllouyu ama çocuk işte seviyor örümcek adamı sevmesinden iyidir diyorum bende neyse ancak arkalardan bulabilmiştik bileti ali efe ayakta kucağımda seyretti yalnız tiyatro başlayınca ali efede kendimi gördüm yıllar önce cem karaca konserinde ciyaklayan tubayla caıllouya ciyaklayan oğlu ali efe aynı şeydir aslında. hayranlık böyle bişey neyse 300 kişilik salon abartmıyorum hepsi bize bakıyordutam bir saat bağırıp durdu gilbııırt,clamentaaaayn off en sonunda sesi gitti tabii fotoğrafta çekildik ohh bizden mutlusu yok
 yorumlarıma gelecek olursak tamamen sömürüye dayalı bir tiyatro oyunu olmuş çizgi filmlerdeki bölümlerden 2-3 tanesini canlandırdılar hiç beğenmedim (benim gibi asi ruhlu muhalefet bi insan beğenmez) ama çıkarken kimsenin beğenmediğini anladım herkesin yorumları kötüydü ve neyseki bu saçmalıkta burda bitti. yoksa gitmeyin derdim :)

tubacan hakkında

enerjik, hiperaktif, üretken biriyim. hep yeni fikirlerim vardır yoğun çalışma saatlerime rağmen bi çoğu hayata geçer, ve beni mutlu eder..moda tasarımcısıyım, eğtimim resim, ilgi alanlarım detaylar, kitaplar, renkler, güzel yiyecekler, içecekler ne bileyim işte bir sürü şey..
Bu yazı caıllou, tiyatro içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>caıllou için 8 cevap

  1. >hangı kolejmiş bu merak ettım sımdı. ayrıca caıllounun canlandırıldıgını da senden duydum :) çocuklar bölümlerı zaten ezberledıler, bence de sıkıcı olmustur ama cocuklar begenmıstır elbette , Caillou benım damat olur da =)

  2. Dürr-i Yekta dedi ki:

    >yeğenim buna tayuu diyor uyurken mesala annesi ayağında buğrayı sallar buğranın gözleri kapalı arka fonda yumurcak tv ve tabi tayuu reklamı yok masası yok sehbası nefret ediyorum bundan ya

  3. morinek dedi ki:

    >samanyolu koleji canım ali efe sıkılmadı ama ben çatladım resmen :) hayırlı olsun damadın şekerim :))

  4. nilerk dedi ki:

    >tiyatrosu nasıl olmuş bilemem ama çocukların avatar,ben ten,bakugan gibi şeyleri seğretmesine karşı caillou seğretmelerini tercih ederim

  5. morinek dedi ki:

    >ya nilciğim öyle diyorsun da bu sferde mükemmel çocuk olma çabası içinde yıpranıyorlar ben böyle düşünüyorum ama dediğin gibi diğerlerinden iyi yinede

  6. Tiryaki dedi ki:

    >ben de beğenmedim,beklentilerimin cook cok altındaydı. ve neredeyse sıfır maliyet,sesi kayıttan ver,kuklalar içindeki elemanlar sadece acemice el kol hareket ettirsinler.koca salon tıklım tıklım,adam başından hesaplayınca paraya para demedikleri anlaşılıyor :Dcocukların kayyu sevgisi kullanılmış ama sonuç kötü

  7. aylinin defteri dedi ki:

    >çocuk bayılıyorlar.. kaç sene önce trt de yayınlanırdı o zaman bu kadar meşur değildi.. içerisinde şiddet olmadığı için belki de onaylıyoruz..

  8. morinek dedi ki:

    >tiryaki : rum herşeyin bu denli sömürü malzemesi yapılmasını insan verdiği paranın karşılığını almak istiyoraylinin defteri :şiddet yok da çocuklara psikolojikl olarak mükemmel çocuk olma baskısı yapıyor bence aslında bana kalsa karşıyım ama dediğimiz gibi kötününiyisi

Bir Cevap Yazın

