>sıra geldi dergilere6

>

eveeet arkadaşlar geldik bir kiler boşaltmanında sonuna bu son postum kilerim artık bomboş :)))))))cuma günü kargoları göndericm bazı talihliler belli oldu ama diğerleri için zaman var daha eğer diğer hiç bir posta yorum bırakmamışsanız ve izleyicimseniz ve yurtiçi kargoyla alıcı ödemeli olarak göndermemi kabul ediyorsanız belkide bu hediyem sizin olabilir takı yapanlar için gerçekten çok güzel kaynaklar herkese bol şans :)))

About tubacan

enerjik, hiperaktif, üretken biriyim. hep yeni fikirlerim vardır yoğun çalışma saatlerime rağmen bi çoğu hayata geçer, ve beni mutlu eder..moda tasarımcısıyım, eğtimim resim, ilgi alanlarım detaylar, kitaplar, renkler, güzel yiyecekler, içecekler ne bileyim işte bir sürü şey..
Bu yazı dergi, takı, takıntı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >sıra geldi dergilere6

  1. *kelebekana*-* dedi ki:

    >merhaba sevgili mor inek ..bloğumda izleyicim olmuşsunuz bende merak ettim geldim ..tam bir buçuk saattir buralarda geziniyorum ..çok memnun kaldım …mavili yorgana hayran kaldım ..örgülerinde bir o kadar güzel ..yorum bırakmadan gidemedim ..artık bende sizin bir izleyicinizim ..sevgiyle kalın ..yine beklerim ..yine gelicem ….

  2. Bohcaci Hanim dedi ki:

    >ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy agliyasim var gec kalmisim ya cekilise sayfada bomba neyse ben de katiliyom belki bir imkan olur kazanmaya

  3. morinek dedi ki:

    >bohcacı hanım bu dergileride size vereyim yarın kargo göndericem eğer adresinizi yollarsanız

Yorum bırakın